tisdag 15 februari 2011

Inskolning.

Halloj!
Ja igår började Aylas inskolning på dagis och det går precis så som jag förväntade mig.
Hon kryper iväg och leker och är inte det minsta bekymrad över vart jag är. Idag fyllde ett utav de andra barnen år så det var pinnglass till fikan. Mums tyckte Ayla och åt med hela kroppen :)


Värre var det när vi skulle hem för det ville hon absolut inte och kröp tilbaka till en utav fröknarna och blev ledsen och arg när jag skulle ta på henne ytterkläderna.
Så imorgon så ska vi prova att jag går ifrån en liten stund vilket jag tror kommer att gå fint.

På vägen hem somnade hon i vagnen och vaknade precis när jag fått av henne alla kläder och stoppat ner henne i sängen så det var bara att plocka upp henne igen och leka lite. Vid fyra var hon så trött att jag fick lägga henne. tänkte passa på att vila en stund själv men somnade och vaknade tio i nio nu på kvällen :O

Ayla sover fortfarande så det var visst en tröttsam dag för henne.
Får väl se om hon vaknar inatt el om hon sover tills imorgonbitti.
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig igen och hoppas på att jag kan sova.
På återseende.
Sandrina.

1 kommentar: